مدل‌های مختلف دیزاین و طراحی ناخن

دیزاین و طراحی ناخن

 دیزاین و طراحی ناخن

امروزه زنان برای آنکه خود را بیشتر از آنچه که هستند زیباتر نشان دهند به خود اهمیت می دهند.

دیزاین و طراحی ناخن یکی از روش هایی است که خانم های با سلیقه به کار می گیرند تا این بار هم تنوعی را در طرح های روی ناخن خود به وجود آورده باشند. بر همین اساس طرح های بسیار زیادی به وجود آمده اند که تا مشتریان به سلیقه خود بهترین نوع آن را برگزینند. به طور معمول هر کدام از انواع آن برای موقعیت ها و شرایط خاصی طراحی شده و در زمان مناسب مورد استفاده قرار می گیرند. هرچند که این یک سلیقه کاملا شخصی است اما اگر می خواهید از مدل های گوناگون در دیزاین ناخن بهره ببرید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

دیزاین و طراحی ناخن

 

آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی در واقع یکی از معتبر ترین آموزشگاه هایی است که با ارائه مدرک زیر نظر فنی و حرفه ای  در  زمینه  آموزش دیزاین و طراحی ناخن  به ارائه خدمات به مشتریان و کارآموزان مشغول است.

 

مدل‌های مختلف دیزاین و طراحی ناخن در مراسمات مختلف

آموزش کاشت و طراحی ناخن در حال حاضر با نظر داشت به تکنیک های خاصی که در این شغل وجود دارد شکل تازه ای به خود گرفته است و مدل های زیادی به وجود آمده اند. هر کدام از این مدل ها خلاقیت خاصی در طراحی آنها بکار رفته که موجب جذابیت هر چه بیشتر ناخن ها می شود.

مراجعه کنندگان به آرایشگاه ها و مراکز زیبایی به طور معمول از خود طرح هایی را به همراه دارند که برخی از آنها می تواند زاده تخیلات ذهنی مشتری باشد که با طراحی آن بر روی ناخن سبب می شود در آینده به عنوان یک مدل جدید به ثبت برسد.

 

حتما مطالعه کنید
شابلون ناخن

امکان دارد این خلاقیت ها صرفا به صورت فی البداهه بوده باشد و هیچگونه پشتوانه قبلی هم نداشته باشند. همانگونه که پیش تر نیز اشاره شد مراسم هایی که از نظر موضوعی با هم تفاوت دارند در نحوه دیزاین ناخن و رسیدن به خود در بین خانم ها متفاوت با آن چیزی است که برای مردان اتفاق می افتد.

برهمین اساس در برخی مجالس باید از طرح های ساده و رسمی در برخی مواقع نیز از سایر انواع که مختص تم آن مکان هستند بهره برد.

 

مدل‌های مختلف دیزاین و طراحی ناخن

 

جشن هایی که دارای مناسبت خاصی هستند از نمونه مکان های غیر رسمی برای حضور خانم های خوش سلیقه است.

در این جشن ها از نقش های پر رنگ و نگار و براق استفاده می شود. یکی از انواع آن می توان به عروسی ها اشاره کرد که در حال حاضر نیز این مسئله بسیار دارای اهمیت است و قبل از رفتن به عروسی معمولا یکی از کارهایی که خانمها انجام می دهند دیزاین ناخن است. بر همین اساس تولد ها، مسافرت های خاص، مهمانی های دوستانه یا خانوادگی از جمله مراسمات غیر رسمی هستند که ویژگی ها و انواع مختلف مدل ها را برای طراحی روی ناخن شامل می شوند.

آموزش دیزاین و طراحی ناخن

دیزاین و طراحی ناخن به روش شوگر افکت

دیزاین و طراحی ناخن انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها به نوعی برای سلیقه های مختلف در بین بانوان خوش سلیقه دارای اهمیت است.

سلیقه های گوناگون افراد ایجاب می کند که طرح های متنوعی نیز برای این کار وجود داشته باشد. در مدل طراحی شوگر افکت، برای آنکه درخشش و شاین را بر روی ناخن به وجود بیاورند از پودری به نام شوگر که چیزی به مانند شکر است استفاده می کنند.

طراحی این مدل به این صورت است که در شروع کار یک لایه لاک که معمولا از نوع معمولی اما غلیظ است زده می شود. بعد از اتمام این مرحله نوبت به اضافه نمودن پور شوگر می رسد. زمانی که این مرحله در حال انجام است باید به یک نکته توجه داشت و آن دقتی بسیار زیادی است که باید داشته باشید. پودری که بر روی ناخن پاشیده می شود می بایست کل روی ناخن را در بر بگیرد و به نوعی یکنواخت باشد. پس از آنکه این مراحل با موفقیت انجام شد می توانید با استفاده از دستگاه یووی ناخن های خود را در آن قرار دهید خشک نمایید.

 

حتما مطالعه کنید
 آشنایی با مواد طبیعی تقویت کننده ناخن

دیزاین و طراحی ناخن به روش لاک واتر ماربل

یکی دیگر از روش های دیزاین و طراحی ناخن واتر ماربل است.

نحوه انجام این طراحی به این صورت است که طراح در ابتدا ظرف شیشه ای حاوی آب هم دما با محیط را حاضر می کند و سپس یک قطره از لاک با رنگ دلخواه مشتری بر روی آب داخل ظرف می ریزد.

در ادامه یک قطره از رنگی دیگر را به آن اضافه می کند. معمولا این کار تا 8 رنگ به طور میانگین ادامه پیدا می کند. زمانی که به رنگ دلخواه خود رسیدند، با استفاده از خلال دندان طرح های مناسب را بر روی دایره ای که تشکیل شده است ایجاد میکنند. بعد از آن انگشت خود را که با دقت درون آب و بر روی لاک قرار دهید و سپس بیرون بیاورید تا شکل مورد نظر بر روی ناخن شما حک شود.

برای آنکه پوست انگشت شما رنگی نشود از وازلین برای چرب کردن در ابتدای کار استفاده نمایید و برای پاک کردن لبه های اضافی از خلال دندان و استون کمک بگیرید.

 

دیزاین و طراحی ناخن به روش پودر هولوگرام

پودر هولوگرام یکی دیگر از انواع روش های دیزاین و طراحی ناخن است که در این روش پس از آنکه ناخن ها مانیکور شدند خراش های سطحی ایجاد نموده و پس از آن یک لایه ژل می زنند؛ و در ادامه که ژل به طور کامل خشک شد پودر هولوگرام را به صورت کاملا یکنواخت بر روی ناخن می ریزند.

برای آنکه این روش جذابیت بیشتری داشته باشد لایه دیگری از ژل را در آخر روی پودر خواهند زد.استفاده از محلول های ضد قارچ در تمامی مراحل استفاده از پور الزامی است.

 

حتما مطالعه کنید
نکاتی برای داشتن ناخن های جذاب

دیزاین و طراحی ناخن به روش شاتر کروم

روش دیزاین شاتر کروم از دیگر انواع دیزاین و طراحی ناخن می باشد. در این نوع طراحی به مانند سایر روش ها ابتدا زیر سازی لازم انجام خواهد شد و بعد از لاک ژل زدن پودر شاتر کروم را بر روی ناخن می ریزند. استفاده مجدد از ژل براق کننده در پایان کار زیبایی آن را دو چندان می کند. نهایت امر پس از دو دقیقه دست ها را در دستگاه یو وی قرار دهید تا خشک شوند.

آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی

 

آموزشگاه نازنین ربانی یکی از با سابقه ترین و کارآمدترین مراکز برای طراحی ناخن های بانوان خوش سلیقه است. با توجه به اینکه روش های مختلفی برای این کار وجود دارد انتخاب مرکز با کیفیت و کادر مجرب از اولویت های اصلی است. این مرکز با ارائه مدرک معتبر تحت نظر فنی و حرفه ای خدمات شایان توجهی را برای مشتریان انجام می دهد.

پیشنهاد ما به شما

آیا انواع پدیکور و مانیکور مخصوص بانوان است؟

انواع پدیکور و مانیکور ناخن

انواع پدیکور و مانیکور ناخن  در بحث زیبایی ناخن ها یکی از مسائلی که مطرح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *