حالت دادن موهای کوتاه

حالت دادن موهای کوتاه

مدل موهای کوتاه برای دختران در هر سنی بسیار خوب به نظر می رسد ، اما گاهی اوقات مشکل در سبک و مدل دادن آنها است. مدل موی کوتاه محدود است ، اما آنچه باید شناخته شود و مورد توجه قرار گیرد این است که مدل موی کوتاه مدرن زیادی وجود دارد بنابراین خانم ها برای شروع مدل دادن و شانه زدن فقط به چند ایده نیاز دارند.  در این مقاله ، ما در مورد بسیاری از موارد مربوط به نحوه مراقبت از موهای کوتاه و برخی از روش هایی که می توان برای مدل دادن و حالت دادن آنها استفاده کرد صحبت خواهیم کرد.
حالت دادن موهای کوتاه

روش های کوتاهی مو

داشتن موهای کوتاه به معنای انعطاف پذیری در روش های سنتی حالت دادن مو مانند نوارهای کش و بافتن است ، اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که نمی توان موهای کوتاه را مدل داد. برعکس ، روش های مدرن و قدیمی بسیاری وجود دارد که برای آرایشگری استفاده شده است ، از جمله:
روش اول
موهای خود را  را با شامپوی ساخته شده از مواد طبیعی خوب بشویید. بعد از آن از برای جذب رطوبت اضافی موها از یک حوله نرم استفاده کنید. موهای کوتاه را تقسیم کرده و در یک طرف قرار دهید ، نه در وسط ، و آنها را به آرامی شانه کنید. موها را با سشوار و برس  از فاصله دور خشک کنید. استفاده از اتوی مو باعث صاف شدن موها می شود ، خصوصاً مناطقی که سشوار  نمی تواند صاف کند ، مانند انتهای مو. موها را از جلوی سر به عقب شانه کنید ، سپس چند اسپری بزنید و برای حالت دادن  موها گیره ها را بگذارید.
روش دوم
موها را با شامپو و نرم کننده مناسب شستشو دهید. این به منظور تهیه آن برای ساخت موهای مواج است. در جاهایی که استفاده از محصولات مویی که به افزایش حجم آنها کمک می کند ترجیح داده می شود و سپس موها با حوله مناسب پوشش دهید. بعد از برداشتن حوله از سشوار استفاده کنید تا موهایتان خشک شود. این کار حالت طبیعی مو را حفظ کرده و به خوبی فر می کند. از اسپری مخصوص مو که برای موج دار شدن مو استفاده می شود استفاده کنید که به آسانی می توانید آن را در منزل  به این صورت تهیه کنید ، با مخلوط کردن کمی نمک با آب و قرار دادن آن در دستگاه بخور و سپس  اسپری آماده شده را  روی مو خود بزنید. از کمی کرم مو استفاده کنید و کمی از آن را داخل دست ها بریزید ، سپس با عبور انگشتان از بین رشته های مو ، موها را با آن به آرامی و با دقت بسیار ماساژ دهید.
حالت دادن موهای کوتاه

روش های مراقبت از موهای کوتاه

موهای کوتاه بیان کننده جسارت بسیاری از خانم ها در بیشتر مواقع است و موهای کوتاه مدت زمان کمتری برای شستن و خشک شدن آنها  لازم است و تا زمانی که حالت داده شود ، این یک چیز خوب است و کسانی که موهای کوتاه دارند گاهی اوقات احساس می کنند وزن سرشان نسبت به کسانی که موهای بلند ، و در اینجا چند روش وجود دارد که می توان برای مراقبت از موهای کوتاه دنبال کرد:
حالت دادن به مو ، و این با رعایت موارد زیر انجام می شود: شانه زدن سریع موها ، استفاده از یک شانه مرطوب یا یک اسپری مو ، علاوه بر امکان قرار دادن مو در زیر شیر آب ، یا مرطوب کردن شدید آن با استفاده از اسپری ، و هنگامی که مو صاف و بدون گره می شود ، به روش معمول برداشته می شود ، یا موها با استفاده از انگشتان به صورت نامرتب شسته و شانه می شوند ؛ تا حدودی چین و چروک شود ، سپس اجازه دهید خشک شود.
هنگام آرایش مو از مقدار کمی از محصولات استفاده کنید. موهای کوتاه به مقدار زیادی احتیاج ندارند. زیرا استفاده مکرر ممکن است مو را کدر کند.
از اسپری استفاده شده برای محافظت از مو هنگام حالت دادن به مو با ابزارهای حرارتی استفاده کنید.
مدل موی کوتاه
استفاده از بیگودی مو (استوانه ای) ؛ برای محافظت از مو در برابر گرما ، هنگام خیساندن مو یا استحمام ، زیرا بهتر است پس از آن مو را با گلوله های مو و بسته بندی بپیچید ، سپس بگذارید تا به طور خودکار خشک شود.
از یک روغن موی سبک و طبیعی استفاده کنید. با هدف محافظت از موهای کوتاه ، و تلاش برای نرم و براق نگه داشتن آن ، مانند روغن نارگیل ؛ زیرا حاوی اسیدهای آمینه ، برخی ویتامین ها و برخی مواد معدنی است.
پوشاندن موها در شب با روسری. زیرا این باعث می شود که مو از فرآیند جذب روغن های طبیعی موجود در آن و از بین بردن رطوبت از آن جلوگیری شود. در نتیجه اصطکاک ناشی از خواب ، و پوشاندن مو قبل از خواب یک راه حل عالی برای آن است ، و همچنین برای حفظ مدل مو برای طولانی ترین دوره ممکن کار می کند.
شستن مو ، که توسط: هر روز از شامپوی مرطوب کننده برای مو استفاده کنید ، به خصوص اگر بافت مو روغنی به نظر برسد و استفاده از نرم کننده یک یا دو بار در هفته ترجیح داده می شود.

استفاده از نرم کننده به تنهایی ممکن است گاهی برای شستن موهای کوتاه کافی باشد. ایده این است که هنگام شستشوی مو ، آلودگی و روغن های اضافی را از بین ببرید.

استفاده از نرم کننده به تنهایی ممکن است گاهی برای شستن موهای کوتاه کافی باشد. ایده این است که هنگام شستشوی مو ، آلودگی و روغن های اضافی را از بین ببرید.

بگذارید تا حد ممکن موها خشک شوند و سعی کنید سشوارها را محدود کنید.

حفظ رنگ مو و مراقبت از کوتاه کردن موی آن حتی اگر کوتاه باشد و این از طریق انجام می شود:

انتهای مو را هر 4-6 هفته یک بار اصلاح کنید. موهای کوتاه بیشتر به اصلاح نیاز دارند. برای حفظ آن ، چون انواع موهای کوتاهی وجود دارد که انتهای آنها باید هر 4 هفته کوتاه شود ، در حالی که دیگران باید هر 6 هفته انتهای آنها را قطع کنند.

شکل موهای کوتاه را با رنگ آمیزی آبی ، یا مثلاً پلاتینی ، به خصوص ریشه های موهای کوتاه ، تغییر دهید ، زیرا هنگام رنگ آمیزی باید به خوبی از آن مراقبت کرد. به طوری که موها زیباتر به نظر می رسند.
انتخاب رنگ های برجسته و لایه ای. برای رنگ کردن موهای کوتاه ، نه رنگی که فقط یک رنگ بدهد.
حتما مطالعه کنید
احیا و مراقبت از مو

پیشنهاد ما به شما

لوازم مش کردن مو

شناخت ابزار و لوازم مش کردن مو

 لوازم مش کردن مو آرایش کردن از گذشته تا به امروز دارای اهمیت زیادی نزد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *