آرایش صورت های کشیده به چه صورت باید باشد؟

ترفندها و نکات مهم آرایش مخصوص صورت های کشیده

 آرایش صورت های کشیده

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که دارای صورت های کشیده هستید و نمی دانید که به چه صورت نقایصی را که در صورت خود دارید بپوشانید. کسانی که این ویژگی را در صورت خود دارند معمولا به دنبال روش هایی هستند که آن را به سمت گرد بودن و بیضی کردن نزدیک تر کنند و این یک قانون مهم است که البته در خصوص صورت های گرد هم می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

 

در درجه اول باید شما این بررسی را داشته باشید که از چه نوع صورتی برخوردار هستید و پس از آن نسبت به نوع آرایش اقدامات لازم را انجام دهید. چنانچه اجزا صورت مانند پیشانی و فک و بینی و … با هم از اندازه برابری برخوردار باشند و قسمت چانه کشیده باشد می توان به این نتیجه رسید که شما دارای صورتی کشیده هستید.ما در این مقاله در مورد آرایش صورت های کشیده توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

 

آرایش صورت های کشیده

نکات اولیه در خصوص آرایش صورت های کشیده

قبل از هرچیز باید این نکته را یادآور شویم که آرایش هایی که برای صورت های کشیده انجام می شود صرفا برای متعادل نمودن آن به کار می روند و نمی توانند کلیه نقایص و ایرادات را از بین ببرند و هیچ چیزی از پایه قابل تغییر نمی باشد. برای همین نباید انتظار بیش از اندازه از این گونه آرایش ها داشت. به عنوان مثال اگر می خواهید که صورت شما گرد نشان داده شود نباید در استفاده از کانتور و هایلایت افراط نمایید. چنانچه فردی که قصد داشته باشد آرایشی متناسب با صورت خود داشته باشد می بایست قبل از هر چیز نسبت به زوایا و مشخصات آن اطلاعات کافی را داشته باشد تا بتواند ظرافت واقعی را اعمال کند اما به طور کلی باید گفت که صورتی با ویژگی های کشیده را باید از تغییرات بسیار کمی برخوردار باشد.

 

حتما مطالعه کنید
وسایل مورد نیاز برای هاشور ابرو

یکی دیگر از نکاتی که در اینگونه صورت ها باید مد نظر قرار بگیرد مدل مو و نحوه انتخاب آن است. با توجه به بررسی ها و نظر سنجی هایی که انجام شده است بهره بردن از مدل چتری برای آنکه صورت را کوتاه تر جلوه دهد کاربرد فراوانی دارد و بر زیبایی آن می افزاید. همچنین می توانید زمانی که سایه چشم را می زنید باید از رنگ های تیره استفاده کرده و بخش های بیرونی را روشن تر نمایید و آن قسمت هایی که به بینی نزدیک تر هستند را کم رنگ تر کنید.

آرایش صورت های کشیده به چه صورت باید باشد؟

پس از آنکه نکات لازم را در مورد آرایش صورت های کشیده گفته شد، به سراغ شیوه ها و نحوه آرایش این گونه صورت ها می رویم. برای این کار باید از ابرو ها آغاز کنیم. در بحث آرایش ابرو در اینگونه شرایط باید اقداماتی را انجام دهیم پهن و صاف و نیز متمایل به بالا باشند. این امر موجب می شود که صورت از کشیدگی آن به میزان قابل توجهی کاسته شود و فرم بیضی شکلی به آن داده شود. اگر افرادی که این خصوصیت را دارند از ابرو های باریک برخوردار هستند باید سعی کنیم در ابتدای کار آنها را به وسیله مداد پهن کنیم.

 

آرایش صورت های کشیده به چه صورت باید باشد؟

 

رنگ پوست از دیگر مواردی است که باید این نوع صورت ها باید مورد توجه قرار بگیرد. در اولین اقدام برای این کار باید از رنگ های روشن تر از آنچه که است استفاده نمایید و پوست را روشن نمایید. برای مثال اگر از پوست سبزه برخوردار هستید نباید سراغ کرم پودر های خیلی روشن بروید و تغییرات خیلی زیادی اعمال کنید و نهایتا باید یک و یا دو درجه روشن تر از وضعیت فعلی آن استفاده کنید. این مساله موجب می شود که تعادل خوبی بر روی پوست ایجاد شود.

 

حتما مطالعه کنید
آموزش کشیدن خط چشم

نکته ای که می تواند بسیار حائز اهمیت باشد این است که به هیچ عنوان نباید سراغ رنگ هایی رفت که متضاد و مخالف با اصل رنگ پوست شما باشد، چرا که این امر می تواند باعث ایجاد دوگانگی زیادی شود و صورت شما را به صورت ناشیانه ای زشت نماید. برای هر تغییر رنگی باید به طور حتم یک و یا نهایتا دو درجه اختلاف ایجاد شود و رنگ های نزدیکی را انتخاب کنید.

 

 

در خصوص انتخاب مژه ها باید عنوان داشت که چنانچه از صورت لاغری برخوردار هستید باید به طور حتم مژه مصنوعی را در دستور کار خود قرار دهید. استفاده از فرمژه و یا مژه های مصنوعی قادر خواهد بود که میزان جذابیت را به طور قابل ملاحظه ای بالا ببرد. در خصوص آرایش مربوط به لب ها می توان از رنگ هایی که شاد هستند بهره برد. اینگونه رنگ ها می توانند تا حدود زیادی جذابیت را در این گونه صورت ها ایجاد کنند برای همین است که اغلب آرایشگران نیز اینگونه رنگ ها را پیشنهاد می دهند. دلیل استفاده از این رنگ ها باز تر نشان دادن چهره افراد است. در خصوص چشم ها می توانید از خط چشم گربه ای کمک بگیرید. این مساله موجب می شود که شما صورت جذابی را داشته باشید و مخاطبان خود را مجذوب خود بکنید.

 

 

نکات خیلی مهم برای گریم کردن صورت های کشیده

آرایش از نوع براق در صورت های کشیده یک ویژگی بسیار مهمی دارد که موجب می شود صورت شما از آنچه هست پهن تر نشان داده شود. اگر می خواهید گریمی مناسب را داشته باشید و نتیجه بهتری از کار در بیاید باید به طور حتم از موهای پر پشت و باز و یا حتی فر برخوردار باشید. در این گونه گریم ها باید یک خط لبخند از قسمت لاله گوش تا استخوان گونه رسم کنید. بر همین اساس است که گونه های شما به جای آنکه حالت کشیده داشته باشند به صورت جمع و جور و پر نمایش داده می شوند.

 

حتما مطالعه کنید
نکاتی در مورد آرایش عروس

برای سایه زدن چشم ها هم باید احتیاط لازم را به خرج دهید. می توانید از سایه های براق و یا اینکه روشن استفاده بکنید. نحوه انجام کار به این صورت است که باید آنها را به طرف بالا رسم کنید و سایه بزنید. این امر برای پرتر نشان دادن است. زمانی که کانتور صورت را اجرا می کنید باید پیشانی را بیشتر از بقیه نواحی تیره تر کنید. دلیل این کار کمتر نشان دادن میزان بلندی آن است. در زدن رژ لب ها هم سعی کنید قسمت پایینی را پر رنگ تر از قسمت بالایی باشد و نهایتا باید متذکر شد که استفاده از رنگ های روشن در صورت های کشیده کمک زیادی به زیباتر شدن آنها می کند.

 

پیشنهاد ما به شما

تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو

تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو

تفاوت تاتو و هاشور ابرو هاشور ابرو یکی از پرطرفدارترین روش های طبیعی و جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *