رنگ مناسب هاشور

وسایل مورد نیاز برای هاشور ابرو

هاشور ابرو

هاشور کردن به معنای یک نوع تاتو کردن نیز به حساب می‌آید که به صورت منظم و با رسم کردن خط‌های مشابه و قرینه در ابرو انجام می‌گیرد و این کار برای افرادی که ابروهای کم‌پشتی دارند بسیار مناسب می‌باشد ولی استفاده از ابزارهای با کیفیت در زیبایی‌های هاشور تاثیر بسزایی دارد.

در ادامه مقاله بهترین و باکیفیت ابزارها را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

هاشور ابرو

مزایای هاشور ابرو چیست؟

از لحاظ روانشناسی اثر خوبی در روحیه‌ی فرد می‌گذارد.

برای کسانی که ابروی کم پشتی دارند، پیشنهاد مناسبی است.

 زمانی را که افراد با مداد برای آرایش ابرو می‌گذارید را به حداقل می‌رساند.

 

معایب هاشور چیست؟

ممکن است هاشور زنی توسط افراد مبتدی و بی‌تجربه و در مکانی غیر بهداشتی صورت گیرد که در این صورت انتقال بیماری و عفونت بسیار زیاد است.

همانطور که می‌دانید برای انجام هر کاری وجود وسایل و ابزارهایی که بتوانید بصورت حرفه‌ای و زیبا کار موردنظرتان را انجام دهید احساس شود. مسلما در مورد هاشور ابرو که کار حساسی  به شمار می‌رود نیز ابزار مهم و با کیفیت لازم است. استفاده از ابزارهای مناسب می‌تواند بهترین نتیجه را متوجه فرد تاتو زننده نماید.

 

وسایل و ابزار مورداستفاده برای هاشور:

ابزار های مناسب برای هاشور ابرو شامل خط کش و شابلون‌های مخصوص، ماسک جراحی، دستکش، مهرهاشور، رنگ مناسب هاشور، سوزن،گوش پاک کن، کارتریج، ضدفونی‌کننده‌های مختلف، پماد بیحسی مناسب، ژل پاک کننده، سرم تمیز کننده، ترمیم کننده و درنهایت یک دستگاه بسیار حرفه‌ایی و هوشمند است که در ادامه هر کدام را معرفی خواهیم کرد.

 

حتما مطالعه کنید
تفاوت تاتو ابرو و هاشور ابرو

شابلون ابرو: اولین و تقریبا مهم‌ترین ابزاری که برای این منظور باید به آن توجه داشت شابلون ابرو می‌باشد که بوسیله آن و بارسم خطوطی می‌توان به ابرو‌های فرد شکل زیبایی داد. شابلون باید به طور صحیح در قسمت ابرو گذاشته شود سپس بوسیله خط چشم مربوط به این کار داخل ابرو پر گردد. این ابزار توانایی این را دارد که یک شکل اولیه از طرح ابروها آماده‌سازی کند تا هاشور زننده بوسیله‌ی راهنمایی آن، مراحل بعدی را دنبال کند یعنی شابلون دید بیشتری به فرد می‌دهد و باعث می‌شود کلفتی ابروها بهتر دیده شود.

 

 زدن خط چشم و پر کردن داخل ابرو و اینکه هر دو ابرو به صورت مساوی و قرینه دیده شوند کار بسیار دشوار و زمانبری به حساب می‌آید و هم چنین مهارت زیادی نیاز دارد که شخص هاشور زننده به تمام این نکات آشنایی کافی داشته باشد.

 

ماسک و دستکش: نیاز به ماسک و دستکش ضخیم و مناسب نیز همانطور که می‌دانید به منظور حفظ سلامتی و بهداشت می‌تواند مفید باشد که توضیح اضافی در این باره  بی مورد است و همه افراد به  اهمیت این‌ها آگاهی زیادی دارند.

 

مهر هاشور: ابزاری است که در انتخاب کیفیت آن دقت لازم باید رعایت شود و روش کارش به این شکل است که در قسمت ابرو میگذارند و فشار می‌دهند و بعد روی خط ابرو کار را شروع می‌کنند در این حالت است کهر هاشور ابرو به آسانی صورت می‌گیرد.

 

ضدعفونی کننده‌ها و یا ژل‌های پاک کننده: این مواد برای استفاده در قبل و بعد از عملیات هاشور زنی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و محل هاشور را به طور مرتب پاک و عاری از هرگونه آلودگی می‌نمایند.

 

حتما مطالعه کنید
بن مژه یا تاتوی خط چشم چیست؟

پمادهای بی‌حسی: برای محل ابرو زده می‌شوند که درد حاصل از دستگاه‌ها را به این وسیله از بین ببرند و البته این را هم باید گفت در انتخاب این کرم و پمادها نیز نهایت دقت را داشته باشید که از پمادهای باکیفیت انتخاب نمائید که درصد لیدوکائین‌شان کم است و برای پوست ضرر ندارند. این کرم‌ها به خاطر ترکیباتی که دارند باید در یخچال نگهداری شوند.

 

سرم‌های تمیز کننده: با استفاده از این سرم‌ها نیز زخم فرد زودتر التیام می‌یابد و بهتر ترمیم می‌شود.

 

ترمیم کننده‌ها: برای ماندگاری کار از این مورد استفاده می‌شود.

 

مزایای هاشور ابرو

سوزن هاشور و کارتریج

در نگهداری از دستگاه هاشور نیز باید کارهایی انجام داد به عنوان مثال کارتریج یکبار مصرف باشد مزیت خیلی زیادی دارد،

کارتریج پیچ مانندی است که باید به طور صحیح در هندپیس قرار داده شود که قابلیت عوض کردن را دارد  و امکان برگشت خون در آن صفر است. و مثل بعضی از دستگاه‌های دیگر فقط سوزن تعویض نمی‌شود بلکه به یکباره برای هر مشتری، کارتریج تعویض می‌شود و اینگونه از خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌شود

چرا که اگر فقط سوزن تعویض شود ممکن خون فرد قبلی در دستگاه مانده باشد و برای نفر بعدی که قرار است عملیات هاشور زنی استفاده شود خطرناک خواهد بود و ممکن است انتقال بیماری به او به آسانی صورت گیرد. در این دستگا‌ه‌ها سوزن به لایه‌ی زیر پوست نفوذ می‌کند و به این شکل کار خود را انجام می‌دهد.

 

رنگ مناسب هاشور

 

رنگ مناسب هاشور: رنگی که برای زدن هاشور از آن استفاده می‌شود باید اصل باشد و کیفیت قابل قبولی داشته باشد تا کارتان و زیبایی ابروها به بهترین شکل ممکن خود را نشان دهد . اگر رنگ خود را از بی‌کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین رنگ‌ها انتخاب نمائید تمام زحمات خود در همه مراحل هاشور زنی را به باد خواهید داد پس نهایت سعی خود را در انتخاب رنگ مناسب به کار گیرید یعنی به عبارتی مهم‌ترین بخش هاشور زنی انتخاب رنگ باکیفیت است.

 

حتما مطالعه کنید
آموزش کشیدن خط چشم

اگر دستگاهی که برای این موضوع مورداستفاده قرار می‌گیرد و وسایل مورد استفاده در این کار بی کیفیت باشد و استانداردهای کافی را نداشته باشد مشکلات جدی برای فرد بوجود می‌آید. پس سعی کنید در استفاده از دستگاه  هاشور نهایت دقت لازم را بعمل آورید. وزن هندپیسی که در دستگاه قرار داد اگر سنگین نباشد بهتر است، چراکه هاشور زننده در هنگام استفاده از آن راحت‌تر است و دیگر لرزش دست ندارد.

 

دستگاه اگر بوسیله باطری و توسط شارژ کردن به کار خود ادامه دهد خیلی بهتر است زیرا در این صورت دیگر نیازی به برق نیست و مشکلات مربوط به برق نیز متوجه فرد نخواهد شد.

 

دستگاه‌های پیشرفته  چند خاصیت مختلف دارند علاوه بر اینکه برای کار میکروپیگمنت مورد استفاده قرار می‌گیرند در کارهای میکروبلینیگ نیز کاربرد زیادی دارند . مراقبت همان کارهایی است که باید بعد از هاشور زدن هرچند وقت یکبار نسبت به انجام آن‌ها اقدام کرد.، کارهایی مثل ترمیم،  و یا از بین بردن لک‌ها، جوان‌سازی و یا بوتاکس جزو این کارهاست.

 

 

سخن آخر…

ما در این مقاله همراه شما بودیم تا تمام نکات هاشور زنی را برای شما توضیح دهیم و اینکه چه دستگاه‌هایی و ابزاری برای این کار لازم است و شما نیز با آگاهی بیشتری نسبت به انجام این کار به پیش بروید.

پیشنهاد ما به شما

کانتور صورت چیست و چه لوازم آرایشی نیاز دارد؟

کانتور صورت چیست و چه لوازم آرایشی نیاز دارد؟

آشنایی با کانتور صورت ما در این مقاله در مورد آشنایی با کانتور صورت توضیحاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *