میکروبلیدینگ چه مدت طول می کشد؟

آیا میکروبلیدینگ ابرو درد دارد (بخش دوم)

میکروبلیدینگ ابرو 

میکروبلیدینگ روشی است که ابرو کارها روی ظاهر ابروهای شما از نظر زیبایی کار می کنند.  میکروبلیدینگ توسط یک ابرو کار آموزش دیده انجام می شود.روش انجام میکروبلیدینگ ابرو به این صورت هست که ابرو کارها با استفاده از یک ابزار خاص با دقت در ابروهای شما طراحی انجام می دهند. نتایج میکروبلیدینگ می تواند 12-18 ماه طول بکشد. ابرو کارها از طریق میکروبلیدینگ در ناحیه ابروهای شما ایجاد برش می کنند و رنگدانه ها را در محل برش قرار می دهند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، موارد مختلفی باید در مورد نگهداری و مراقبت های بعدی بدانید. بعد از آن پوست شما حساس خواهد شد.

روش انجام میکروبلیدینگ ابرو 

این مراحل را برای مراقبت صحیح از پوست خود پس از میکروبلیدینگ انجام دهید:

  • از مرطوب نگه داشتن ناحیه تا 10 روز که شامل خشک نگه داشتن صورت در هنگام دوش گرفتن است ، خودداری کنید.
  • حداقل یک هفته آرایش نکنید. این به این دلیل است که رنگدانه ها هنوز در برشهای کم عمق پوست شما که در اثر تیغه ایجاد می شود ، رسوب می کنند.
  •  از انجام سونا ، شنا و تعریق زیاد خودداری کنید.
  • موهای خود را از خط ابرو دور نگه دارید.
  • هر کرم دارویی یا مرهم درمانی را که طبق دستورالعمل ابرو کار ارائه شده است ، استفاده کنید.

عوارض بالقوه میکروبلیدینگ ابرو

عفونت های پوستی ناشی از تحریک یا واکنش آلرژیک رنگدانه ها از عوارض احتمالی میکروبلیدینگ است. داشتن مقداری درد و ناراحتی در حین انجام  میکروبلیدینگ ابرو طبیعی است و ممکن است پس از آن احساس سوزش اندکی داشته باشید.

باید توجه کافی به ناحیه میکرو تیغه داشته باشید تا ببینید پف کرده یا برجسته می شود. هر نشانه ای از ترشحات زرد مایل به قرمز یا قرمزی بیش از حد می تواند نشانه آغاز عفونت باشد. اگر ناحیه متورم شد ، بعد از دو هفته به پوسته پوسته شدن ادامه داد یا شروع به خروج چرک کرد ، باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید. عفونت در ناحیه ابرو مخصوصاً اگر به جریان خون شما برسد نگران کننده است ، زیرا این ناحیه به چشم و مغز شما بسیار نزدیک است. در صورت ابتلا به میکروبلیداسیون ، به درمان سریع آنتی بیوتیک نیاز خواهید داشت.

استفاده از تجهیزات غیر استریل و با کیفیت پایین می تواند منجر به بسیاری از مشکلات پوستی شود.

 

حتما مطالعه کنید
مهم ترین دلایل ریزش ابرو، روش های پیشگیری و درمان آن

عوارض بالقوه میکروبلیدینگ ابرو

چه افرادی نباید میکروبلیدینگ ابرو انجام دهند:

خانمهای باردار ، افراد مستعد کلوئید یا پیوند اعضا باید از میکروبلیداسیون به طور کامل خودداری کنند. افرادی که کبد آسیب دیده یا بیماری ویروسی مانند هپاتیت دارند هم نباید میکروبلیدینگ ابرو را انجام دهند.

ابزاری که برای روش میکروبلینگ استفاده می شود باید همیشه یکبار مصرف باشد.

میکروبلیدینگ چه مدت طول می کشد؟

اثرات میکروبلیدینگ بین 18 تا 30 ماه ادامه دارد. هنگامی که رنگدانه ها شروع به کمرنگ شدن می کنند ، باید برای جلسه ترمیم مراجعه کنید ترمیم کردن ابرو بسته به نوع پوست و ظاهر دلخواه شما می تواند هر شش ماه یا هر سال لازم باشد. وقتی میکروبلیدینگ شما شروع به کمرنگ شدن می کند ، می توانید رنگ آن را پر کنید. اما اگر بیش از آنچه ابرو کار توصیه می کند صبر کنید ، ممکن است مجبور شوید کل روش میکروبلیدینگ را دوباره روی هر دو ابرو انجام دهید. این کار زمانبر است و بسیار گرانتر از یک ترمیم ابرو می باشد.

ماندگاری میکروبلیدینگ روی پوست چرب چه مدت است؟

اگر پوست چربی دارید ، و هنوز کاندید میکروبلیدینگ هستید. باید بدانید ترشح مقادیر زیاد سبوم یا روغن از پوست می تواند چسبیدن و ماندگاری رنگدانه ها را با مشکل مواجه کند. در مورد هر گونه نگرانی در مورد نوع پوست خود و مدت زمانی که می توانید انتظار داشته باشید با ابرو کار خود صحبت کنید.

 

میکروبلیدینگ چه مدت طول می کشد؟

مدت زمان بهبودی میکروبلیدینگ چیست؟

مدت زمان بهبودی میکروبلیدینگ 10 تا 14 روز زمان میبرد. در طی این روند ، پوست شما حساس خواهد شد.

پوست ابروهای شما در نهایت پوسته پوسته می شود. در ابتدا نواحی مورد نظر قرمز خواهد شد. در حالی که شکل ابرو جدید شما بهبود می یابد ، دست به ابروی خود نزنید و آن را خراشیده نکنید. که این کار باعث فعال شدن میکروب ها در زیر پوست شما میشود و  در نهایت باعث ایجاد عفونت میشود. چیدن پوسته ها همچنین ممکن است باعث شود رنگ ابروهای شما زودتر کمرنگ شود. در این دوره بهبودی ، باید از هر نوع رطوبت در ابروهای خود جلوگیری کنید. این شامل تعریق زیاد در اثر ورزش و خیس شدن آنها در دوش یا استخر است.

آیا میکروبلیدینگ ابروهای طبیعی شما را خراب می کند؟

 به نظر نمی رسد که روش های نیمه دائمی بر روی رشد موهای طبیعی شما اثر پایدار داشته باشند.

آیا می توانم بعد از میکروبلیدینگ وازلین را روی ابروهایم بگذارم؟

از وازلین استفاده نکنید زیرا این امر باعث عرق کردن زیر ابرو می شود. از پمادهای ضد باکتری استفاده نکنید زیرا رنگدانه ها را از روی ابروهای شما پاک می کند. 

 

حتما مطالعه کنید
آیا میکروبلیدینگ ابرو درد دارد (بخش اول)
آیا میکروبلیدینگ قابل پاک شدن است؟

میکروبلیدینگ قابل حذف است. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. رایج ترین روش لیزر درمانی است. مزیت میکروبلیدینگ این است که ، برخلاف سایر اشکال خال کوبی ، معمولاً با چند روش لیزر قابل رفع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *