انواع مدل شینیون عروس

انواع مدل شینیون عروس

شینیون عروس از روش های خاصی است که به کمک وسایل و ابزار های به خصوصی موها را به مدل ها و شکل های گوناگونی در می آورند و طرح های متنوعی را ایجاد می کنند. کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند مطمئنا دارای مهارت خاصی باید باشند، چرا که مراکز زیبایی که به نوعروسان خدمات ارائه می دهند به طور حتم باید در این کار حرفه ای عمل کنند. ما در این مقاله انواع مدل شینیون عروس را توضیح خواهیم داد شینیون شامل انواع مختلفی است که روز به روز طرح های متنوع تری بر آن افزوده می شود.

 

انواع مدل شینیون عروس

در شینیون عروس از چه ابزار هایی معمولا استفاده می شود؟

همانگونه که در بالا ذکر شد شینیون عروس به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که بر روی مو انجام شده و طرح های متنوعی را از آن ایجاد می کنند.

این کار که صرفا جنبه زیبایی دارد از طریق وسایل حرارتی بیشتر انجام می شوند. برای مثال اگر بخواهیم موها را به حالت صاف تغییر حالت دهیم باید از ابزار هایی مانند اتو مو و یا سشوار کمک گرفته شود. با توجه به اینکه این دو وسیله تقریبا در هر آرایشگاهی دیده می شود به عنوان ابتدایی ترین وسایل نیز از آنها یاد می شود. البته در بسیاری موارد نیز از انواع فر کننده ها و بابلیس ها و انواع آن برای ایجاد حالات منحصر به فرد در مو استفاده می شود.

 

 

در برخی مواقع برای شینیون های بسته و باز می توان از انواع وسایل بهره برد. به طور مثال اگر بخواهیم حجم مو ها را افزایش دهیم می توان از ابزار پروتز بهره برد. این وسیله بیشتر در مواردی کاربرد دارد که فرد از موهای نسبتا کم پشت و کوتاه تری برخوردار باشد.

اتو مو و سشوار که در اول بحث به آنها اشاره کردیم بیشتر در مواقعی استفاده می شوند که بخواهیم کل موها را حالت دهیم. یکی از نکات قابل توجه این است که می توان از مواد تثبیت کننده برای ماندگاری طولانی در حالات ایجاد شده بهره برد که هم صرفه اقتصادی بیشتری دارد و از رفتن مداوم به آرایشگاه ها برای این کار جلوگیری می کند و هم به زمان کمتری نیاز دارد.

 

حتما مطالعه کنید
اشتباهات رایج در آرایش عروس

 

راز ماندگاری شینیون عروس چیست؟

زمانی که شینیون عروس به اتمام برسد به طور حتم باید اقداماتی برای افزایش ماندگاری آن انجام شود و در غیر این صورت نمی توان به ماندگاری آن اطمینان کافی داشت. بر همین اساس از تثبیت کننده هایی برای کار استفاده می کنند. این مواد معمولا یا به صورت اسپری هستند و یا می توانند به صورت ژل باشند.

اگر بخواهیم که مدل شینیون به طور ثابت باشد و به اصطلاح فریز شده بماند و برای ساعات زیادی دوام داشته باشد، باید از اسپری های ثابت کننده استفاده کرد. ترکیبات استفاده در این اسپری معمولا به شکل براق هستند و طرح و رنگ اصلی شینیون را حفظ می کنند؛ اما آنهایی که از مواد قوی تری ساخته شده اند معمولا موها را به شکل مات در می آورند.

 

راز ماندگاری شینیون عروس

 

نوع دیگری از اسپری وجود دارد که دارای قدرت خیلی زیادی می باشد و در مدل هایی که از حالت فر بیش از حد برخوردارند کاربرد دارد. این نوع که به transforming شناخته می شود اگر در مدل های نوم و ملایم استفاده شود حالت چسبناکی شدیدی در موها ایجاد می کند و آنها را از حالت طبیعی خارج و سنگین جلوه می دهد.

 

 

انواع مدل شینیون عروس

با نظر داشت به این موضوع که دختر خانم های جوان برای ظاهر خود در مراسم عروسی خود حساسیت زیادی دارند، به طور حتم باید از مدل های جدید و متنوعی برای شینیون عروس استفاده کرد تا هم بتوان رضایت آنها را جلب کرد و هم به نوعی زیبایی را به آنها هدیه داد. بر همین اساس داشتن خلاقیت در کار یکی از مهمترین اصولی است که به جد باید در دستور کار باشد. هرچند که مدل های مختلف و متنوعی برای فرم دهی به مو وجود دارند اما ما در این مبحث تعدادی از بهترین ها را بنا به کاربرد زیاد و میزان رضایت مشتریان برای شما ارائه می دهیم.

 

حتما مطالعه کنید
ترفندها و نکات مهم آرایش مخصوص صورت های کشیده

 

به جرات می توان گفت که پر کاربرد ترین مدل شینیون عروس است. این مدل در هر مدل مویی می توان از آن بهره برد. معمولا اگر موها از میزان قابل توجهی کوتاه تر باشند از چسب ها و اسپری های قوی برای نگه داشتن و مدل دادن به آنها استفاده می کنند.

 

شینیون خطی

بیشتر خانم ها علاوه بر عروسی در مهمانی ها هم از این نوع شینیون عروس بهره می گیرند. یکی از ویژگی های این مدل ظرافت بیش از حد در جمع کردن و شکل دادن به موها است. در نحوه انجام آن باید به طور حتم تکنیک های خاص آن را به صورت حرفه ای انجام داد و رعایت کلیه نکات آن ضروری می باشد.

شینیون باز

از شینیون های باز و نیمه باز بیشتر در مواردی استفاده می کنند که عروس از لباس هایی که یقه باز بر تن کرده باشد. این مدل بیشتر در خصوص موهای بلند کاربرد دارد.

 

شینیون موی بلند

یکی از ویژگی های شینیون عروس با موی بلند جذابیتی است که در کنار لباس عروس و تور آن ایجاد می کند و در بین عروس ها طرفداران زیادی دارد. این مدل خود به انواع مختلف دیگری تقسیم می شود که نوع خطی معروف ترین آنها است.

 

نکات مهم در شینیون عروس

با توجه به اینکه انواع مدل ها مو شینیون عروس را خدمت شما ارائه نمودیم باید یک سری نکات کلیدی را هم برای حصول نتیجه بهتر مد نظر داشته باشید. مطمئنا اگر به درستی به این موارد که در ذیل به آنها اشاره خواهیم کرد توجه داشته باشید می توانید از خروجی کار خود نهایت لذت را ببرید.

 

حتما مطالعه کنید
نکاتی در مورد آرایش عروس

در وهله اول باید کلیه سنجاق هایی که برای نگهداری موها به کار رفته اند را به صورت کاملا حرفه ای پنهان کنیم تا از دید مخاطبان دارای ظرافت بیشتری باشد. برخی از افراد بر این باور هستند که هر چقدر سنجاق زیادی استفاده کنند به همان اندازه موها حالت بهتری پیدا می کنند که این فکر کاملا اشتباه است. در استفاده از گیره برای حالت دادن باید خساست بیشتری به خرج دهید و هرچه این میزان کمتر باشد نتیجه بهتری دارد.

 

یکی از مهمترین نکات این مبحث سلیقه مشتری است. هرچند که مشاوره دادن مهم است اما اهمیت دادن به سلیقه فردی می تواند در رضایت آنها تاثیر بیشتری داشته باشد. در نظر گرفتن میکاپ صورت و هماهنگی آن با شینیون مو می تواند تلفیق جالبی را ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *