آموزش کراتین مو

کراتینه مو ، فرایندی است که در آن موهای وز و یا موجدار با پوششی پروتئینی به نام کراتین ، پوشش داده می شوند تا حالت خشکی و بدحالتی مو را ازبین ببرد. و موها صاف و دارای درخششی زیبا خواهند شد.کراتینه مو دوام و ماندگاری متفاوتی دارند. برخی تا چند ماه بر روی مو اثرخودشان را می گذارند.

داشتن موی زیبا و پرپشت یکی از مهمترین ارکان زیبایی چهره افراد به حساب می آید. گاهی به دلایل مختلف مثل عوامل ژنتیکی و ارثی، عدم نگهداری مناسب و تقویت موها در سنین مختلف، استفاده نکردن از محصولات کمکی ، رنگ کردن های پی در پی ، تاثیر عوامل محیطی و یا وجود بعضی بیماری ها و حتی استرس های روزانه سبب کاهش حجم موها و یا ریزش آنها می شود. البته نباید فکر کنیم که این اتفاقات فقط برای دیگران ممکن است روی بدهد، همه ما در برابر این عوامل به طور ناخواسته هستیم. پس بهتر است از هم اکنون برای حفظ موهای خود و در نتیجه زیبایی خود فکری بکنیم.

حتما برای شما هم پیش آمده که با دیدن موهای اطرافیان که از حجم و حالت خوبی برخوردارند، افسوس خورده باشید که ای کاش موهای شما هم به همین صورت بود! جای نگرانی و ناامیدی نیست. حتما مطالعه این نوشته را تا انتها ادامه دهید.

آموزش کراتینه مو